Sugen

Sitter och kollar bilder på mitt mörka hår. Som alltid på hösten får jag ett sug efter förändring och då brukar det bli mörkt hår. Fats jag trivs ändå rätt bra med den färgen jag har nu så jag kanske väntar till nästa höst. Annars blir väl Elli galen på mig om vi ska börja nått nytt projekt. :P

Men jag tror att nästa gång jag färgar får det bli lite mer åt det röda hållet. Hittade en bild där ljuset gör att håret ser rött ut och jag tror att det skulle vara spännande att testa.

 

När jag var som mörkast.

 

 

Lite mer åt det röda hållet.

 

Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Tommy

OJ! Vad snygg du var i det rödare håret!!!! :)

2010-09-04 @ 21:46:56
URL: http://www.tommysoderman.com
Postat av: Lovisa

Jag vet. är jäkligt sugen på det. Hade brunt hår när bilden togs men ljuset gjorde det rött. Tro jag kan passa hanska bra i det.

2010-09-05 @ 15:18:48

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0