Nya grejer

Blev inte nån löprunda. Limpa skulle på innebandy och jag vågar inte springa ut själv när det är mörkt. Så istället gick jag en promenad på ca 6,5km med Kristina. På mig hade jag mina nya 'dojjor' från Reebok. Ni vet dom i rumpreklamen. Jättesvåra att få tag på, jag och Malin var på 3 affärer innan vi hittade dem. Men nu är de alltså mina. Och jag måste säga att det känns i vaderna när man går, vet inte om jag kände nått särskillt i låren eller rumpan men absolut i vaderna. Sen köpte jag ett par röda träningsbyxor också.



Har även skaffat mig en ordentlig skolväska
Adidas är min  och Fred perry:n är Limpas. Men vi kommer nog bytlåna ibland.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det kommer ett par easy tone i gore-tex snart också, så man kan ha ett par även på vintern och när det är blött! Man har koll när man jobbar i sportaffär ;-)

2010-09-24 @ 20:43:51
URL: http://hanna-olofsson.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Jo jag såg dem, men dom var lite för dya för mig just nu. Men jag är allt bra sugen på dem till vintern.

2010-09-24 @ 21:03:25

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0