Vardagsbestyr

Haha jag såg klippet nu igen och shit vad stel jag låter. Jag aRRRRRtikulerar ju som aldrig förr. Får jobba på att vara lite mer avslappnad nästa gång.

Har vart i skolan idag från kl 10-12. Sen satt jag och min grupp kvar ett tag och övade på olika tandrengöringsredskap, vad dom heter, hur de används, vilken patient som bör använda dem osv osv. Vi har examination på måndag och då måste vi kunna allt det där. Räknar dock med att faila då läraren redan berättat för oss att 50% inte kommer klara det första gången. 'Så är det alltid'. Haha känns ju bra.

Nu väntar jag, som så många gånger förr, på att Limpa ska komma hem. När han kommer ska vi dra ner på stan och hämta hans födelsedagspressent och så ska vi handla lite. Sen har vi tvätttid och så MÅSTE vi städa. Har redan plockat undan allt så det ska vara lätt att börja städa sen. Ska försöka hinna ett varv med dammtrasan också innan vi börjar. Det var väl det jag kan underhålla er med för stunden.

HöRRRs sen!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0