Tentan

Har ingen aning om hur tentan gick, men det känns inte som att det gick nå bra. Hon ställde ännu konstigare frågor på denna tentan än på de jag övat på. Vet inte hur jag ska förklara men ibland svarade hon på sina egna frågor i själva frågan. Så då var det lite svårt att veta vad hon ville ha ut av frågan. Inte bara jag som kände så heller, så då kan det ju inte bero på att jag bara råkas vara ovanligt dum :P

Får hålla tummarna och vänta tills vi får tillbaka den nästa vecka. Skulle vara guld värt att klara den, men jag räknar inte med det. Men men ingen ide att tänka mer på den. Det går som det går.

Nu ska Limpa få datorn så ska jag baka lite. Det blir vita chokladmuffins med hallon och citron. Gött!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0