Mörk igen

Som vanligt på hösten får jag ett stoooooort sug efter att färga håret mörkt. Passar ändå ganska bra i det. Har vart mörk några gånger i mitt liv. Första gången var 2006 då var jag mörk i nästan ett helt år. Sen färgade jag håret mörkt igen i slutet på 2008 sen hade jag mörkt hår fram tills i våras. Och nu när jag vart 'blond' ett tag känner jag att det snart är dags för en förändring. När jag ser folk på stan med mörkt hår vill jag gå in på första bästa drop in salong och färga diRR.

MEEEEN jag ska hålla ut och verkligen passa på att vara ljus nu ett tag. Är mycket lättare att bli mörk än ljus och jag pallar inte att gå igenom en uppljusning igen på flera år.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0