Idag är jag ledig

Så jag ska passa på att städa, träna och gå ner på stan och fixa några ärenden.

Ikväll ska Malin och Theresia komma hit på fikakväll. Nicole skulle också komma var det tänkt men hon passade på att dra hem till Sthlm istället. Kul för henne, tråkigt för oss :P Har man fikakväll är det ju bra att ha lite fika att bjuda på, så jag har spenderat morgonen med att baka. Först gjorde jag, som ni såg, klart kladdkakan jag bakade igår, och nu blev just en plåt med vita chokladmuffins klar. Oj oj oj vad vi ska fredagsmysa ;)

Ska försöka hinna baka macaroner också men då måste jag fixa en mandelmal först. Så det blir efter jag vart nere i stan. Hoppas jag hittar en, för jag har vart sugen på att testa detta receptet länge nu. Och Malin har vart sugen att smaka dem ungefär lika länge. Har t.o.m köpt karamellfärg i två färger och grejer för att göra tre olika fyllningar. KUL! (och gott förhoppningsvis)

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0