Hemma från IKSU

Blev 35 min på bandet i svag lutning och hög fart som höjdes med 5 minuters intervaller. Kände mig så där lagom trött efteråt.

På varje löpband och även på cross trainer maskinerna sitter det små tv skärmar. Är jättebra att alla har var sin tv så man kan se på det man själv vill. I kalix var det två stora tv apparater som alla delade på och det var inte så kul när nån ville kolla på ex trav. Idag när jag slog igång min tv visades Biggest loser, gissa om jag vart peppad? OooH JA!

Är ett bra tips att ha tv framför sig om man springer inne. För då tänker man inte på vad man gör utan bara kör på och glömmer tillslut, efter de första 10 'döds'minuterna, att man springer.

Idag när jag var och tränade bokade jag in en tid med en instruktör för nästa måndag. Då ska jag få en tur på gymmet och även ett program anpassat för mig. Ska be om ett program som kompletterar min löpträning på bästa möjliga sätt och som även kanske hjälper mig lite inför beach 2011 ;)

------>This will be me!<------



Kommentarer
Postat av: Stefan

Själv har jag dragit fram motionscykeln framför TV:n. Fungerar utmärkt när Biggest Loser är på. Blir något segt i reklamen men då kan man passa på att ta vattenpaus.

2010-11-04 @ 21:58:45
URL: http://biggest-loser.se/
Postat av: Lovisa

Precis! :)

2010-11-04 @ 23:11:18

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0