Däckad

Haha hade ju, som jag skrev förra veckan, bokat in en instruktör på gymmet idag. Vi skulle träffas kl 12.30 så jag stressade dit direkt efter lektionen och tänkte att jag käkar efter passet, brukar ju inte behöva jobba allt för hårt när de bara ska visa maskinerna. Men jag fick köra på nästan som vanligt, 2*15 rep av varje övning.

Gick fin fint till en början, då det bara var övningar som jag haft tidigare när jag gymmade i Kalix. Men sen i slutet av passet ville hon att jag skulle göra utfall, det har jag aldrig gjort tidigare och det var ju as jobbigt. Skulle ta 30 steg och sen vila, även detta skulle göras två gånger. Fick igång pulsen fint och det gick bra ända tills jag satte mig på sista maskinen. Direkt jag satte mig kände jag mig illamående och att det började snurra. Fick avbryta för att vila lite och då helt plötsligt tappar jag hörseln och känner nu kommer spyan. Den kom som tur var aldrig, men jag tuppade av lite fint där i stolen. Hahaha åhh så fult. Var verkligen inte kul just då men nu... haha kan typ inte sluta skratta. Sen försvann alla symtom lika snabbt som dom kom så vi kunde göra klart passet utan problem.

Det var både första och sista gången jag tränar utan att ha käkat nått innan.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Va jobbigt! Men ändå lite lustigt, fick en bild av dig helt avtuppad med munnen vidöppen och armar och ben som bara hänger :P Nåja, nu kommer varken du eller jag träna på tom mage iallafall!

2010-10-25 @ 21:42:59
URL: http://litensparv.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Haha det var ungefär så jag satt oxå. Fick torka lite dregel efter ;)

2010-10-25 @ 22:00:35

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0