award

Jag har fått en AWARD av Sara.


Har man fått en award ska man berätta om tre saker som ligger en varmt om hjärtat och så ska man visa en favoritbild.

 

Första saken är definitivt och utan tvekan Linus. Finns ingen/inget annat som får mig att må så bra som han. Han är rolig, snäll, underbar och snygg.


Andra saken måste vara att baka. Det är något jag gärna gör, och vad jag har förstått på andra så gör jag det dessutom ganska bra. Gläder andra och så luktar det gott hemma också.


Tredje och sista saken får bli Liseberg. Haha eller egentligen Göteborg men Liseberg är typ det bästa med gbg så det får det bli. Älskar att gå runt där och höra alla skriken och känna lukten av sockervadd och popcorn. Sen är inte ballder så tokig heller.


Osså har vi bilden. Det är en bild på min kära mor och far som jag tycker är så himla fin. Tagen i botaniska trädgården i Göteborg förra året. Man ser hur kära dom är och så är den fin med alla blommor i bakgrunden.


 

Jag skickar vidare denna award till:

Kristina

Linnea

Therese

 


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0