Klagobloggen

Sitter uppe med Linus och väntar på att nån NHL-match ska börja. Nu när jag ändå är ledig kan jag passa på att hänga med min kille hela nättera. Mysigt att göra nått tillsammans som man inte brukar göra, även om det är att se hockey.

Nu ska jag klaga lite så dom som inte orkar med sånt kan sluta läsa här.

Tror att jag åkt på en urinvägsinfektion. Har tydligen inte haft nog med problem denna veckan, haha. Måste boka en tid på vårdcentralen imorgon för att kolla upp det. Sen har jag inte berättat om exemen jag haft nu i 4 veckor. Har massa runda små exem på benen, armarna, magen och ryggen. Dom kliar inte  och är inte röda utan är mer som torra fläckar. Började med en liten prick vid ena handleden som sedan blev större och större. Detta var 'moder'fläcken fick jag höra på vårdcentralen. Jag har drabbats av något som heter pityriasis rosea. Helt ofarligt och drabbar de flesta någon gång i livet enligt läkaren. De skulle finnas i max 6 veckor på min kropp så nu hoppas jag att de snart ska försvinna.

Men det positiva med att allt händer nu på en gång är att jag förhoppningsvis gjort bort allt elände nu och kan få ett lugnt, fint år att se fram emot ;) Haha.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0