Tjuvar och banditer

Haha jag vaknade på helt fel sida imorse och hela dagen var förstörd innan den ens börjat. Känns som att allt som kunnat gå fel (och lite till) har gjort det. Sakerna på kliniken funkade inte och jag fick byta docka FEM gånger! Jobbigt nog att ställa iordning en docka. Sen fast jag skrev upp mig i kön för att få hjälp av läraren gick hon till de andra så jag hann aldrig examinera mig idag som jag hade tänkt. Hade vart skönt att få det gjort idag så jag kan börja med nått nytt nästa vecka men neeeej nej. Här ska hon få sitta till tidens ände och vänta helt i onödan. MOHAHAHA... typ.

Vet inte om det är att det går mer fel än vanligt egentligen eller om det kanske bara är att man är mer känslig för motgångar när man har såna här dagar. Men oavsett hur det är så är det inte kul när dessa trööökdagar kommer.

MEN, ska ni få höra. När Limpa kom hem och jag just skulle kasta mig ynkandes i hans famn och be om ett pityparty in my honor säger han: 'Mina skor blev stulna på gymmet idag'. Haha då kändes det som att mina problem inte var så svåra längre.

Och då kommer vi in på det här med att ta andras saker. VEM gör så?! Jag kan bli så förbannad. Det är inte deras saker att ta! Skit samma om dom inte har några egna skor att ha på sig, man tar inte nån annans. Tjuvar kan vara det värsta jag vet. Fy! Spelar ingen roll vad dom tar, det är inte ok!

Limpa tyckte mer det var deras loss. Där trodde dom att dom tog ett par fina skor så fick dom det starkast stinkade skoparet i Umeå för tillfället. Haha han är för go min kille, verkade inte ens arg.

Så om ni ser ett par knallröda tygskor i storlek 45 på nån vältränad kille vet ni att ni mest troligt tittar på en tjuv! :)

Prick sånna här fast röda.

Kommentarer
Postat av: LIsa

Sånna dagar vill man bara somna för att vakna upp igen till en ny mycket bättre dag! Min datorsladd blev stulen för några veckor sedan och jag var så jävla arg. Vad är det för fel på folk egentligen?



Verkar annars som att ni har det bra i Umeå, gud vad kul!



/Lisa (Som kikar in i din blogg ibland för att se hur du har det!)

2010-11-03 @ 08:26:28

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0