Shopping

Idag har vi haft en riktig shoppar dag. Vi har vart på mio och kollat ut de möbler vi ska köpa till lägenheten sen när vi flyttar. Efter det har vi vart och köpt massa grejer till Linus. En jacka från Elvine, innegympaskor, mössa, skinhandskar och en riktigt snygg skjorta från Fred perry.

Jag kunde faktiskt, hör och häpna, hålla mig från att köpa en enda grej. Var nära men försökte hålla mig till herravdelningarna och fokuserade på att hitta snygga grejer till Linus istället. Och jag lyckades. Yey me! Kanske kan bli en pengasparare av mig trots allt?!

Måste säga att Elvine har helt sjukt snygga jackor. Vi stod länge och valde mellan två jackor som var lika snygga båda två. Och jag har en av samma märke som jag köpte förra vintern. Tror aldrig jag vart så nöjd med en jacka tidigare. Riktigt snygga, sköna och varma.

Här är iaf bilder på Limpas jacka och mössan. Riktigt fin är han min karl!


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0