Längtan

Imorgon ska jag äntligen få borsta tänderna igen. Åhh vad jag längtar.

Men det har faktiskt gått förvånansvärt bra för mig. Enligt Linus luktar jag inte illa i munnen och jag känner typ inte av nått plack på tänderna när jag känner med tungan. Nästan alla andra i klassen sägen att dom känner en hinna på tänderna och att det är strävt. Men jag känner bara lite  på tänderna längst bak. Jag har säkert plack på alla tänder alla ytor men kanske inte så mycke som de andra då när jag inte känner av det. Sen trode ju jag att jag skulle få massa blåsor i munnen då jag normalt får det jättelätt, men inte heller det har jag fått. Känner att den är en liten på gång men det är ju nu så här idag den sista kvällen så när jag borsta tänderna imorgon kommer den försvinna.

Har vart ett jätteroligt projekt och det kommer bli kul att se vad resultatet blir.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0