Lite att göra

För 5 år sedan...
... hade jag just fyllt 16. Gick ut 9:an och flyttade till göteborg där jag gick gymnasiet.

För 3 år sedan...
...  gick 2007 ut gymnasiet som färdigutbildad charkuterist. Flyttade hem igen dagarna efter studenten för att vara närmare my darling. Nått jag INTE ångrar nu. 4 år tillsammans har vi haft tack vare det.

För 1 år sedan...
... Jobbade jag på Silja och trivdes väl ganska bra med livet.

För 3 månader sedan...
... Var jag i göteborg för att fira min morfar som fyllde år. Även min bror firades då han fyller bara några dagar efter. Började även min 3 månader långa praktik på folktandvården.

Igår...
...Solade jag på balkongen och räknade matte

Imorgon...
... Matte prov och kanske lite solning oxå ;)

Om ett år...
... Bor jag i Umeå och pluggar till tandhygienist. Förutsatt att jag kommer in. Det vet man ju aldrig.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0