Kvällen

Efter utsläppet åkte vi till mormor och morfar där vi blev bjudna på middag och fika. Folk kom och gick under hela kvällen för att fira Olof. Som vanligt var det mycket trevligt med massa musik och goda historier. Bl.a fick vi höra på när Olof spelade piano vilken är myyyyyycket sällsynt. Alla vart så klart helt tagna, han är så duktig min bror!

Sen var min kusin Petronella där med sina två helt underbara barn John och Olle. John är snart 2 år och Olle är bara 4 månader. Gissa om jag njöt?! Haha från det att jag kom tills dess att dom for hem höll jag i Olle, med några få korta pauser då någon annan tog honom. Att säga att jag älskar barn är nog en stark underdrift.

Olof fick en chokladfontän i pressent.

Tog denna bilden medvetet då jag inte vill visa hans ansikte. Men här ser ni hur go han är.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0