Hemma

Nu är jag hemma och har tatt ett låååååångt skönt bad. Var jäkligt skönt efter den långa bussresan. Sliter rejält på kroppen att sitta så där och åka i 6h. Men jag hade sån tur att i Piteå steg min kompis Jens på. Så i Luleå när bussen tömdes på typ hälften av allt folk gick jag fram och satte mig med honom. Det gjorde att den sista 1.30 h gick lite fortare.

Det var längesen vi träffades Jens och jag, och ännu längre sen vi träffats i nyktert tillstånd, så det var kul faktiskt. Och roligare kommer det bli för jag har bestämt mig för att jobba på silja nu i sommar och där jobbar just Jens, han är t.o.m. min skrivbords granne så det lär bli en skoj sommar.

Nu ska jag hoppa i säng för jag är fortfarande sjukt trött. Bilder från helgen kommer imon.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0