God morgon

Har inte hört när Linus åkt idag, men jag kan inte ha vaknat många minuter efter han gått. Är pigg som en lärka så nu ska jag käka lite frukost och sen räkna matte. Kring 10-11 tiden drar jag till Luleå där jag ska fixa mina naglar. Sen ska jag sova hos mamma till imorgon. Ojojoj så vi ska mysa, mamma och jag.

Hahah måste bara få berätta en grej. Igår när vi skulle sova låg jag och kliade Linus på ryggen samtidigt som vi låg och pratade om vilka egenskaper vi värderar hos en annan människa. Mitt i allt, direkt efter att han säger nått som hör till våran konversation, säger han: 'Sånt system tycker jag vi ska införa i sverige.... Fast utan fartbegränsningen'

Jag låg ett tag och undrade hur han menade. Typ ett system där alla ska klia varandra på ryggen?! 'Fast utan fartbegränsning', vaad?! Haha när jag frågade honom så hade han ingen aning om vad han sagt. Hahaha han hade helt enkelt somnat mitt i en mening och drömt sig bort. För kanske en månad sen hände samma sak. Då stirrade han plötsligt in i ett hörn i sovrummet och frågade. 'Alltså, varför är den där skärmen svart' Men den gången vaknade han av sig själv och började asgarva. Hahaha han är så fin, min kille.




Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0