Fotboll

Har just kommit hem från furuvallen där vi vart och kollat på fotboll. Det var PGIF som spelade, dock var inte Linus med idag för han har en svullen fot som behöver vila. Tyvärr förlorade dom med 2-4 mot Luleå SK. Men vädret var underbart och jag träffade massa trevligt folk. Fick mig även några lyckönskningar inför loppet på lördag.

Kan även passa på att nämna att jag gjorde succe på ledningsmötet idag där jag visade upp mitt bildspel och pratade lite om min praktik på kliniken i Kalix. Alla skrattade på de ställen jag tänkt mig och verkade tycka om min 'presentation'. Agneta var jättenöjd sa hon och det kändes som att hon menade det. KUL!

Nå nu ska jag packa lite inför resan imon kväll och sen matteplugg, för imorgon på förmiddan ska jag skriva nationella.

Hörs sen *LoVisA lOvErZZzz*

Haha mins ni när man skrev så på lunarstorm. Skrev man på det sättet var man The shit! :)

Pözzzz och kramizz

Kommentarer
Postat av: Linnea

Klart det blev succé, du är så duktig så.

2010-05-19 @ 22:39:21
URL: http://linneasidenmark.se
Postat av: Sara

ja vi är hemma för det mesta :) kom på kaffe nån gång!!! ja det gick ju bra ändå... men det gjorde ju ONT. han grät. och jag också... men inombords.

2010-05-19 @ 23:44:24
URL: http://sarakomsaja.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0