Varvet

Gick inte riktigt som jag tänkt mig att springa varvet idag. Jag var inte riktigt i den form jag trodde och hade inte i den mentala form som krävdes. Jag sprang på 2.49 vilket ger en snitthastighet på 8 minuter/km. Hade tränkt mig att springa på 2.15 men insåg väldig fort att detta inte skulle gå. Gick ganska mycket spec på slutet när det kanske var 3-4km kvar.

Men jag är ändå så himla supernöjd med mig själv. För jag tog mig igenom varvet och jag har lärt mig massor som jag ska tänka på till nästa gång. Vet inte om det blir redan nästa år eller i framtiden men det känns som att det kommer bli nån mer gång. :)

Var ju inte alla som orkade och detta gör ju att jag känner mig ännu mer glad att jag faktiskt klarade mitt första varv. Min moster man som sprungit detta lopp flera gånger förut sa att det var ovanligt många som gick stora delar av varvet. Att han inte sett så många som gått så tidigt förut.

Brorsan fick låna min kamera så här kommer lite bilder från loppet. Detta är min startgrupp när vi är på väg till startfållan:

Där lyckades dom faktiskt hitta mig. Var supertaggad här.

På väg upp för avenyn.

På väg ner för avenyn

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åh vad lycklig du ser ut sötnos! :D Jag är så sjukt stolt över dig! STOOORA KRAMAR FRÅN MIG!

2010-05-22 @ 23:40:49
Postat av: jennie

GRYM prestation! sjukt imponerad: )

2010-05-23 @ 08:23:44
Postat av: Hanna

Du ska vara stolt över dig själv som tog dig igenom det! Bara det är en enorm prestation!:)

2010-05-23 @ 10:51:41
Postat av: Jenny Bergström

Duktigt:-))))

2010-05-23 @ 17:02:21

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0