Äcklad

Måste bara få säga att jag hatar när man sitter med balkongdörren öppen och så står någon på balkongen bredvid och röker så det kommer in i lägenheten. HATAR!

Har suttid vid datorn nu och arbetat i 3h och säkert fyra gånger nu har någon av mina kära äckelgrannar rökt så att det kommer in här där jag sitter och jobbar. Förstår att dom inte har nog med motion (hallå dom röker ju) för att pallra sig iväg någon annanstans och röka där det inte blåser in i någan annans hem. Rökning är verkligen något jag tycker är vidrigt. Sen när man dessutom sett ett antalrökare i munnen tack vara min praktik så gör ju inte det saken bättre. Ser inte bra ut där inne kan jag säga.

Så ja nu har jag fått klaga lite och min granne har gått in till sig igen. Då är det bara att jobba vidare.

Kommentarer
Postat av: Sara

I KNOW!!! Jag fattar inte hur dom tänker... dessutom går våran balkong typ ihop med grannens och hon står och röker där när Levi ligger i vagnen på balkongen och sover. GROSS! Vars bor ni förresten?

2010-05-18 @ 19:59:49
URL: http://sarakomsaja.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0