Thai thai

Hahaha vad roligt vi hade idag. Man såg ju minst sagt ut som ett hollo när man hade skenorna i munnen. Vi övade oss på att ta tandavtryck. Efter endra avtrycket skrattade vi så vi grät, för det smakar äckligt, är obekvämt, man ser inte klok ut och man dreglar som en hungrig hund. Men det blev bra tillslut.

Jag har även fått polera tänderna på två personer idag. En av dem var Linus som vi tvingade in när vi fick ett återbud och en var en 'riktig' patient.

Nu hållar jag på att göra middag, blir thai gryta med kokosmjölk och lime. Alltid kul att variera sig lite. Sen när maten är klar ska jag räkna matte och kl 20.00 åker jag och Sara och simmar. En dag som alla andra alltså.

Och sist slänger jag in några gamla (never before seen) bilder eftersom jag vet att det är roligare med inlägg som har en bild eller två :P

Länge sen!

Jöö snygg färg på håret. Typ orange.

Balen

 


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0