Påskkärring

Jag slängde idag ut ett förslag på jobbet om att alla kan sminka sig som påskkärringar på torsdag. Alla skrattade och sa att det bara var jag som behöver klä ut mig då dom redan är 'kärringar'. Sen var det färdigpratat om det :P

 

Men jag tycker ändå att detta är en mycket kul idée. Fatta typ alla barn som kommer in den dagen och så sitter det en påskkärring i reseptionen och när dom kommer in på rummen är 'tanterna' där med utklädda. Jag hade då ÄLSKAT om det vart så när jag var barn.

 

Ska fråga om inte jag kan få sitta i reseptionen på torsdag.  ;) Då ska ni få se en påskkärring som heter duga.

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra att någon livar upp stämningen på våra gråa landstings-arbetsplatser!:P

2010-03-30 @ 21:22:17
URL: http://hanna-olofsson.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Haha menar ju det. ;)

2010-03-30 @ 21:46:03

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0