Matte

Har vart på första mattelektionen idag för att lägga upp ett schema med läraren. Känns bra för nu har jag koll på ungefär vilket tempo jag måste hålla. Sen hann jag även räkna klart första kapitlet så imorgon ska jag tillbaka och göra första provet. Det handlar om sannolikhet så det är inte alls svårt. Kommer gå fint.

Nu är jag hemma på lunchen och ska snart gå till jobbet. Håller på att förbereda middagen just nu, ska testa thailändskt ikväll. Kycklingspett med jordnötssås blir första rätten ur min nya bok. Hoppas det blir gott. Nå nu ska jag klä mig och gå.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad duktig du är med matten! :) I den här takten kommer du ju lätt hinna söka in till hösten :)

2010-03-04 @ 15:36:33
URL: http://litensparv.tumblr.com/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0