God morgon

Försökte blogga igår när jag kom hem men datorn ville inte riktigt sammarbeta med mig. Var iaf på hockeyn Luleå-Timrå igår. Det var jättespännande, och väldigt nära för luleå flera gånger, så det var synd att de inte vann.

Efter matchen kilade vi hem till Lina för att se slutet på Melodifestivalen. Har bara hört en låt i år, och det är Olas som spelas på radion ibland, så jag har ingen aning om rätt låt vann eller inte. Men Annas låt var helt ok, inget som kommer kvala vidare till stora finalen sen, men ok.

Lite bilder får igår:


Dagen började med att jag fixade frukost som vi åt i sängen.


Sen fick jag med mig Sara på en härlig prommis på älven. Vi gick nästan 7 km.


Hittade en vante som vi hängde upp på en pinne ifall någon skulle leta efter den.


Hockey i Cooparena.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0