Girls and boys

Har idag fått hem ett nytt paket från Buzzador. I det fanns varuprover på Doves nya duschcréme. Så nu är det bara att hojta till om ni vill testa den. Enda haken är att jag måste få veta vad ni tycker om den för att kunna rapportera vidare sen. Men det är väl inte det värsta?

Den luktar supergott och kändes skön mot huden (det lilla jag hunnit testa). Får se hur det verkar när man använt den ordentligt på nån vecka. Crémen är lite pärlemorfärgad så man får ett schysst 'glo' efter användning. Som sagt hör av er om ni vill testa.


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag vill, of course :)

2010-03-09 @ 08:20:33
Postat av: Tessah

inte visste jag du hade blogg :P



Jag är också me i buzzador , fick hem det paketet förra veckan också :)

2010-03-13 @ 16:30:37
URL: http://tessah.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0