Friday

Har spenderat hela förmiddagen med att räkna matte. Brukar göra det på fredagar, då har jag deigt halva dagen från jobbet för att kunna gå och få hjälp av läraren på komvux och för att få göra proven. Rullar på rätt bra nu. Har kommit längre än jag gjorde förra gången jag läste matten. Och även om det kanske tar fast ibland så känns det fortfarande kul. Så det är inte så svårt att hålla motivationen uppe.

Nu ska jag som sagt tillbaka för att jobba resten av dagen. Kommer nog gå fort, brukar göra det efter lunchen. Ikväll blir det gymmet. Har haft sån träningsvärk i benen hela veckan så jag har inte orkat gå dit. Men idag känner jag mig sjuuuukt taggad. :)

Hörs sen!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0