En söndag i påläng

Dagen idag har spenderats i Påläng. Vi vart bjudna på middag till Limpas föräldrar kring kl 16-17, men bestämde oss för att åka dit redan efter frukost. Nedan följer ett litet bildspel från dagen.


På vägen mot 'Puling'


Väl framme bestämde vi oss för att ta en tur med skotern.


Då måste man ha hjälm och skoterskor (mina lånade var i storlek 44 haha)


Viktigt att tanka också så man inte får stopp mitt i skogen.


Medans skotern blir tankad kan man förslagsvis passa på att sola sig lite.


Sen bar det av ut i pålängs skogar och även skärgården.
Finns inte så många bilder från själva utflykten dock, jag var fullt upptagen med att klänga mig fast vid Limpa.


Men vi hittade en stuga på ett berg där vi faktiskt stannade så jag kunde ta en bild.


Utsikten var inte helt dum.


Efter ca 1h och 30min åkte vi hem igen.


Väl hemma bjöds det på Palt och chokladkaka. När vi alla sen hamnat i den oundvikliga paltkoman, satte vi oss framför tv:n och kollade på ett fiskeprogram.


Nu är vi hemma igen, och Linnea har just gått hem efter att ha kikat in en liten sväng. Så nu blir det sängen för några minuters läsning och sen SOVA!

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0