Tjej kväll

Igår var Jenny och Linnea här för en liten tjejkväll. Jenny hade med sig en flaska Asti Cinzano för att 'fira' att det äntligen blev av. Som jag skrev igår så var det väldigt längesen vi tjejer bara satt hemma hos nån och snacka lite skit, så det var passande att fira ;) Efter nån timme när vi avklarat de viktigaste ämnena kom Pontus och Erik förbi och tjejkvällen omvandlades till en kväll. Vi satt och käkade chips, frysta hallon och bara hade det gött tillsammans. Mys mys mys!

Nu ska jag åka ut till nyborg för att fira min käka mamma som fyller år idag. Hon får ingen pressent av mig då hon och pappa fick en resa av oss barn i födelsedags/30 årig bröllopdagspressent av oss här i slutet på maj.

Hörs när jag kommer hem. Här får ni 3 bilder från igår:


Hittade en gammal klänning längst in i garderoben som jag bar kvällen till ära.
Sminkningen syns inte så bra på bilden med den fick många fina komentarer under dagen.


Linnea i full färd med att öppna flaskan. Hon fick offra sig då varken jag eller Jenny vågar ;)


Asti:n med hallon

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0