sol sol sol

Är ledig idag så jag passade på att köra ut Linus och Anton till flygplatsen. De bestämde sig igår för att ta en sista minuten till rhodos med avgång idag. Haha men kostar det 700 spänn tur/retur så förstår jag dom. Det var iofs från sthlm så biljetten mellan luleå-sthlm tillkommer ju i priset men det var ändå billigt. Anton känner ju lite folk där nere så dom kanske hittar nått billigt ställe att bo på. Ev skulle dom dra över med båt till Kos nån dag också, tror dom kommer ha skit kul. Roligt också att Linus gör något spontant, han brukar annars alltid vara den förnuftige som håller mig tillbaka. Är NÅGOT avis. Men vädret här idag är bra så jag ska egentligen inte klaga.

Efter att jag lämnat av dom vid flyget åkte jag hem till mamma och pappa i nyborg för lite solning på deras altan. Legat där nån timme och läst sagan om ringen. Men nu kände jag att jag fått nog av det goda så nu ska jag invänta brorsan så ska vi laga middag sedan.

Har förresten redan fixat så jag slipper sova själv ikväll. Brorsan kunde tänka sig att offra en kväll på mig då det blir kortare för honom att cykla till jobbet imon. Det var bra för sen jag och Linus flyttat ihop har jag väldigt svårt att sova själv. Har inte vart ett problem tidigare och då har jag ändå vart själv våran stora villa. Nu är det ju 'bara' en lägenhet. Känns ju som att det är tryggare annars.

OJ vad mycket jag skriver, och ingen bra bild har jag heller. Ni får helt enkelt ta det som det är. Ska försöka fota lite senare så det blir nått kul att titta på.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0