Smycken

Linnea var här idag för att låna lite smycken till Kalixdagarna som är nu i helgen. För att underlätta hennes val la jag ut de mesta av mina smycken på ett bord. Insåg att jag har ganska många... för många. Det jag visar nedan är kanske 2/3 delar av det jag har. Har en liten väska någonstans där jag vet att det finns mer.

De flesta har jag köpt på glitter, h&m, gina tricot eller liknande. De som är av den dyrare sorten har jag oftast fått i pressent. Att jag själv väljer de billiga kan bero på att jag älskar att variera mig och sällan har samma smycken en längre period. Nån favvo har man ju som återkommer eller som nu när jag har på mig ringarna jag fått av Limpa hela tiden. Men t.ex örhängen byter jag nästan varje dag.

Här kommer ett urval.

Ringar:


Armband:


Örhängen:




(Har massa halsband också med det är nått jag i stort sett aldrig använder.)

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0