Myggbett

Jag tål inte myggor! Det är inte kul, spec inte nu när dom vaknat till liv och förpestar alla härliga sommarkvällar. Har fått ett bett på armen som från början bara var en liten prick men som nu täcker 1/4 av min underarm. Har inte kliat för då skulle det svullna och täcka halva armen istället. + Att det skulle börja göra ont ganska fort då. Har även ett på benet som imorgon kommer vara stort som en kaffekopp... typ.

Försökte ta en bild, vet inte hur bra det syns.



Som Sven skulle säga: 'Ah, det är så hemskt det där!'

Hittade denna bilden också. Tagen förra sommaren. Ett myggbett jag fick på sidan av magen, ganska stort det med.


Kommentarer
Postat av: Sara

usch... jag klarar inte av mygg heller. jag kommer ihåg i eran stuga när vi var små... då hade ni nån slags klickare som man skulle klicka på myggbetten med :) det stack till. jag vågade aldrig testa... jag var nära flera gånger, men vågade aldrig trycka :P

2010-06-13 @ 22:46:15
URL: http://sarakomsaja.blogg.se/
Postat av: Eric

Shite! Typ största myggbettet i världen :O

2010-06-14 @ 13:03:18
URL: http://blogg.ericus.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0