Midsommar

Idag är det midsommar. Shit vad tiden går fort, tycker det var nyss jag började min praktik på folktandvården men det var 8: feb. Haha nästan läskigt, hur ska man hinna med livet om det går så här fort?!

Ikväll ska jag och Linus åka ut med resten av gänget till Mickis stuga. Var där förra året också och det vart succé, så det blir i år igen. Hoppas på lite finare väder än förra året och som det ser ut nu så kommer vi få det. Börjar inte förrens kl 12 idag så jag har suttit ute på balkongen och solat och målat naglarna. Idag fick det bli en rosa färg från depend som kändes sommarfin.

Haha är medveten om att det inte är så snyggt målat på men jag satt som sagt ute i solen och jag hade tagit av glasögonen för att inte få vita ränder av dom i fejset. Men men tittar man snabbt ser det ju snyggt ut  :P

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0