Gjort ett klipp idag.

Medans Limpa har sett sin etthundraåttioelfte fotbollsmatch denna veckan har jag vart hos Elli och klippt mig. Blev bara en uppfräschning inför sommaren så ingen större skillnad att rapportera om, max 1 cm på topparna bara. Men ändå stor skillnad. Är det inte konstigt att fräscha toppar gör så stor skillnad för känslan på håret? Ska snart lägga mig och lyssna på lite ljudbok till jag somnar.  Nu vet ni hur min kväll vart. Alla antecknar hoppas jag :P

Tänkte även passa på att uppdatera er på hur utvecklingen av mitt myggbett gått. Första är från söndag och andra är från idag.

Har alltså dubblat i storlek och gick nästan runt armen. Men nu har det faktiskt lugnat sig lite och svullnaden är på väg ner.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0