filmkväll

Tog på mig en av Limpas tröjor så nu känns det lite bättre, luktar som honom. Kommer ihåg en gång, innan vi ens var tillsammans, när jag en kylig kväll fick låna en tröja av honom så jag inte skulle frysa ihjäl när jag cyklade hem. Redan då tyckte jag att han luktade gott. Denna tröjan begärde han aldrig tillbaka så jag hade den i göteborg i över ett år innan vi blev tillsammans och han fick den igen. Minns att när vi väl var 'på gång' kunde jag ta fram den där tröjan och lukta på den ibland. Haha fånigt och säkert lite psyko men samtidigt alldeles, alldeles underbart.

Nu till nått annat. Har under dagen avklarat 3 filmer. 
Morgonfilm: Harry Potter, 4:an
Bad och dag film: 2012
Kvällsfilm: monster till svärmor på 5:an


Kommentarer
Postat av: Kristina

Naw. Det är så härligt att vara kär! :)

2010-06-07 @ 09:37:59
URL: http://litensparv.wordpress.com/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0