Balfoto

Var som sagt och fotade balbilder idag. Var lite kasst väder imorse men lagom till att alla var färdiga med smink, hår och klänningar blev det soligt och fint. Blåste dock endel så solen värmde inte så mycket. Men blev fina bilder iaf, gå in här så får ni se några. Jag tog inte så seriösa bilder med min kamera då den är kass ocg jag agerade assistent hela tiden. Blev inte så mycket tid över till att fota. Men här kommer några som jag iaf hann ta.

Pontus och Amanda:



Simon och Sara:




Henke och Amalia:




Alla:



Haha :P

Kommentarer
Postat av: Sara

Går det bra om jag snor ett kort av dig och läggr upp det på Facebook? :)

2010-06-16 @ 22:32:20
Postat av: Lovisa

Går hur bra som helst.

2010-06-17 @ 11:21:59

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0