Lördag

Vaknade ca 8.30 då jag skulle tillbaka till stan för att jobba. Började inte förrens 10 men först ska man ta sig från linus stuga in till land och sen ska man från stugan ta sig in till pålängeby och efter det in till stan. Allt detta resande tar säkert 40 min så det gällde att sätta igång tidigt. När vi vaknade och öppnade dörren såg det ut så här:





Spegelblankt vatten, solsken och redan ganska varmt trots att det var så tidigt. Helt underbart! Jag åkte in och jobbade några timmar och sen åkte jag direkt tillbaka ut till stugan. Där höll killarna på att exprimentera med nån ny skogssågmaskin och vi tjejer höll oss på altanen.


Skogssågmaskinen.

Snillen spekulerar!

Less?


Sen var det dags för middag och då kom Samuel och Linnea ut och joinade oss. Grillspett, klyftpotatis (till killarna) och tzatsiki med chokladmousse och färska bär till efterrätt. Efter middagen var vi så klart tvugna att testa badtunnan som är ny för i år. Satt där i solned- och uppgången med ett glas vitt och njöt av alla färger och det trevliga sällskapet. Här kommer bilder från kvällen. Tyvärr dog min kamera vid middagen men jag ska få några bilder från badtunnan av Linnea sen.

 


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0