Till alla medlemmar i intresseklubben

Ja nu bombar jag massa inlägg och det är för att jag vart upptagen hela dagen igår, idag och förmodligen imorgon också. Kan berätta snabbt vad jag gjort senaste dygnet.

Igår efter Luleå åkte jag till jobbet och jobbade till kl 22. Sen ut till nyborg för att träffa lillebror och Carro som nu är i kalix. Kom hem sent och slocknade dirr.

Idag har jag jobbat till 16.00.
Hängt hos Sara med henne och Levi till ca 18.00. Vi gjorde super nice LCHF chokladmousse. (Hon har lagt upp receptet, om ni vill kan jag oxå lägga upp det sen någon dag.) Kl 18.30 drog jag och David ut på springrundan och sen dog jag lite på deras hallgolv till kl 20 då jag fick åka hem och duscha.
Efter duschen åkte jag direkt till Nyborg för att träffa min älskade, fina, snälla, underbara Emelie. Hon är hemma några dagar och hälsar på och då kan man ju bara inte låta bli att träffas.

Imorgon ska jag jobba 8-16 och sen gasa mot Pling för att ev träna med Sven och när vi är klara åker jag till Nyborg för att träna med Olof. Sven kanske skulle vara upptagen imorgon och om så är fallet åker jag direkt till Olof istället.

Nu... Vet... Ni... Allt!

Anteckna tack!

Kommentarer
Postat av: L och S

Låter som att du har fullt upp i kalendern, trevligt :) Vi vill dock mysa mer er snart... hoppas att ni vill det också...;) Puss

2010-07-21 @ 15:43:00
URL: http://linneasidenmark.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0