Champagne och jordgubbar

Idag har haft ett delat pass vilket innebär att jag är ledig mellan 12.00-16.45. Dessa lediga timmar spenderade jag hos Sara. Min ex stuggranne och släkting som nu är min 'nästangranne' här i stan. Sara hade bakat bullar och gjort våfflor så det luktade ljuvligt där inne. Sen råkas det vara så att Sara har den sötaste lilla unge man kan tänka sig, så jag som är helt barn galen fick tygla mig för att inte skrämma slag på både Sara och Levi. Jag lyckade hålla mig lugn och vi hade det riktigt trevligt, eller det tycker jag iaf, vet inte vad Sara tyckte :P

Just innan jag skulle hem därifrån kom min storebror förbi för han hade köpt en pressent till mig. Detta är vad jag fick:



Han ville fira mig för att jag 'i stort sett har kommit in' på min utbildning.

Kommentarer
Postat av: Sara

det var niiiiiiiiice <3

2010-07-12 @ 21:33:25
URL: http://sarakomsaja.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0