Bubbelbad

Idag slutar jag kl 18.15. Då ska jag gasa hem och mysa lite med Limpa inna han drar iväg till jobbet. Sen ska jag försöka få med mig någon ut på en promenad. Annars tänker jag, hör och häpna, springa en runda. Måste komma igång nu känner jag. Första veckorna under dieten ska man vara lite försiktig med att träna men nu har jag kört på den i nästan 3 veckor så jag ska känna lite hur det känns. Sen ska jag ta mig ett riktigt skönt bubbelbad. Längesen jag badade ordentligt med bubblor och allt. Kankse man slår på stort och gör en hår inpackningn och ansiktsmask när man ändå är igång.

Som ni hör har jag stora planer för kvällen. Återstår ju att se om jag kommer orka när jag väl kommer hem och slår ner baken i soffan.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0