Kväll

Nu håller jag på att baka bröd så att vi ska ha färskt gott bröd här hemma. Min nya maskin funkar så himla bra och det är skönt att slippa kleta med degen innan den har blivit så fast som den ska vara.

Linus jobbar till 23 ikväll så jag vet inte riktigt vad jag ska göra när jag bakat klart. Har hört med Linnea och Samuel om dom vill komma på lite kvällsfika med nybakt bröd. Så jag får se vad dom svarar. Annars har jag iofs badrummet kvar att städa men jag var inte så sugen på det nu faktiskt.

Hahaha hittade massa gamla bilder på mig i L:s dator.


Jag i min gamla lägenhet i göteborg ca 4 år sen.


Min balklänning som mamma sydde.


Oj oj LÄÄÄNGE sen, i göteborg det med.

I Linus stuga midsommar för 3 år sen. Höll på och skulle fatta hur nån kamera fungerade.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0