Gårdagens äventyr

Blev en lite längre sväng än vi tänkt oss igår. Vi som bara skulle till morjärv åkte landet runt kändes det som. Haha vi blev bara på Gk:s i kanske en kvart och då kändes det dumt att åka hem igen så jag gav ett förslag på att åka till haparanda. Men istället för att åka den vanliga vägen via kalix föreslog jag att ta en annan väg som jag viste att man kunde åka.

Det jag inte mindes var att den tar EVIGHETER att köra. Man åker nämnligen via övertårneå. Det blev en tur på 4h + stopp i övertårneå för en snabb hamburgare. Haha men vi hade det supertrevligt och var ju ändå lediga, så det gjorde inget.

Dagen idag har spenderats i sängen. Har öroninflamation i båda öronen och lite feber tror jag. Ska sätta mig och rensa min dator på bilder. Har ca 5000 så det kommer nog sysselsätta mig ett tag :P


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0