Drugs

Nu ska jag väl ändå bli frisk?! Detta införskffade jag igår efter en liten tripp till vårdcentralen. Ska komplettera med panodil mot smärtan i örat och innan jag flyger ska jag ta vanligt nässpray. Bör inte få ont då tycker man :)


Jag var svullen på slemhinnorna i näsan och mest troligt i bihålorna då också. Sen har jag något som heter örsprång inte riktigt som öroninflamation utan det var nått om trycket i mitt öra som fick trummhinnan att bukta. Ont gör det iaf. Och i halsen hade jag lite knottror som han inte förklarade något närmare men som inte ska vara där i normala fall.

Fick inte något penicillin, utan vi avvaktar en vecka för att se om dessa avsvällande mediciner hjälper.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0