Del 1

Jag har ju som ni vet rensat bland bilderna jag har på min dator. Måste säga att det är allt för sällan man kollar på bilderna egentligen. Det tog mig 2 hela dagar att gå igenom de ca 5500 bilderna jag hade. Att det tog så lång tid berodde på att man vill stanna upp vid varje bild och minnas just den dagen det kortet togs. Det är också kul att se hur man sett ut och förändrats genom åren. Har tagit med lite kort från när jag var liten också som inte fanns i datorn så att ni ska få se hela min livsutveckling :) Bilder från låg-, mellan- och högstadiet finns det tyvärr ont om.



























Kommentarer
Postat av: Kristina

Såå fucking cute på första bilden!!! Jag DÖR!! :D

2010-01-28 @ 20:46:59
URL: http://litensparv.tumblr.com/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0