Vecka 1

Här kommer en utvärdering av vecka 1 på jobbet:

Första dagen var det mycket att ta in och mycket att hålla koll på. Men allt eftersom veckan gick fick jag mer och mer kolla på hur det funkar, vart saker ska vara, vem som är vem och vem som är vad. Haha.

Det har vart lite jobbigt att ta sig upp på mornarna, men vad kan man förvänta sig efter nästan 3 månaders 'ledighet' med sovmorgon till 10 varje dag. Även om jag var trött efter jobbet när jag kommit hem, p.g.a jag inte är van att hålla igång en hel dag, så känner jag att jag vill tillbaka direkt. Det är så skönt att ha något att göra om dagarna. Jag jobbar 1000gr hellre än att bara vara hemma och slänga bort dag efter dag på ingenting.

Dag 3 fick jag vara med inne på en undersökning för att kolla hur det går till. Dag 4 fick jag vara på flera och nu i fredags var jag med på undersökningar hela dagen. Fick även hjälpa till med saker som att framkalla röntgen bilderna, hälla upp fluor i muggar och sånt :P Inte så mycket kanske men ändå superkul.

Alla är supertrevliga och visar mig massor så att jag lär mig. Känns som att jag blev accepterad direkt och alla pratar med mig som att jag jobbat där ett tag, och det gör ju att det blir ännu roligare.

Nå det var vecka 1 det. Jag hoppas jag får vara på många undersökningar nästa vecka för det känns som att det är där man lär sig mest.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0