Tisdag

Måndagar är en mycket dålig bloggdag för mig, både orkes- och tidsmässigt. Efter jobbet har jag ca 1 timme på mig att laga och äta mat innan boxningen. Den håller på i en timme och sen hinner jag bara hem för att byta väska så åker jag med Sara och simmar. När jag sen kommer hem ca 22.30 är jag helt slut. Orkar bara göra nån macka och sen stupa i säng. Så nu vet ni i fortsättningen varför det blir tunt med inlägg på måndagar 

Idag däremot har jag lite mer tid över. Linus och Anton har lagat maten här idag så jag har bara kunnat slappa sen jag kom hem. Riktigt härligt var det. Nu ska jag och Linnea åka till Nova för att köpa nya gymkort. Ska springa idag för förta gången på länge. Har som inte kommit mig för det tidigare, men nu jädrans är det dags. Jag ska inviga mina nya springskor så jag får se hur länge det går innan jag får skavsår*. 

Har inga bilder från idag eller iår så jag passar på att lägga upp dessa bilder från i sommras då jag och bror fångade en ödla i trädgården. Åhhh vad jag längtar till sommaren, tror att den i år kan bli den bästa hittils. :)




*När jag blir för trött.

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0