Söndagkväll hos oss

Åhh jag blir galen! Blogg.se har funkat så dåligt senaste veckan. Går ibland inte att logga in och nu går det inte att lägga upp bilder. Suck!

Nå iaf så håller jag nu på att fixa matlådor till veckan. Just nu står det en stor och 4 mini köttfärspajer i ugnen. Det var förövrigt dom jag skulle lägga upp en bild på, men får försöka sen när dom är klara istället. Sen hade jag tänkt marinera nå kyckling så att det bara är till att ta fram och grilla det imorgon till middag. Linus ligger i soffan och tar igen all sport han missat under helgen när han vart på dommarkurs. Snart ska vi käka kvällsmat och sen se en mysig film.

Återkommer med en bild på pajerna när jag bara får laddat upp den.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0