Skönsång

Haha just nu sitter jag och lyssnar på när våran granne sjunger för full hals. Detta är något han gör mycket och gärna. Tror han går på gymnasiet och skulle gissa på estetlinjen. Brukar inte höras in i våran lägenhet utan bara i trapphuset men nu har jag helt tyst här hemma och sitter mot väggen till hans lägenhet så hör jag hur han wailar för fullt. Kanske ska han vara med i idol och behöver öva mycket?!

Tur att han är ganska duktig så man står ut.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Har väldigt tråkigt och läste som sagt ut min bok imorse. Jag har inte vart nere på stan ännu och nu har dom hunnit stänga skulle jag tro. Funderar på att se en film, baka eller spela lite sims kanske?! Var ett tag sen nu ;)

Sims får det bli!

Sen vil jag vara en girly girl och tillägna Linus denna låten. <3

Kommentarer
Postat av: Eric

Fancy design! Hur lägger man in youtube-klipp sådär utan själva videon synlig?

2010-02-21 @ 22:21:48
URL: http://blogg.ericus.se

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0