Nya skor

Tror det kan vara olagligt att ha så kul som vi hade igår. Vi började kvällen hos Linnea med vin, chips och skitsnack. Det var jag, Linnea, Amalia och Jenny som var där. Riktigt längesen jag träffade Jenny så det var jättekul att få snacka med henne igen. :)

Sen kollade vi lite på Linneas Mary Kay produkter som hon ska börja sälja snart. Ska ha en 'klass' hos henne så att hon får öva sig på presentationen. Kommer bli super nice.

Efter det blev vi alla sugna på att dansa så vi drog ut på Hott. (Finns det egentligen något annat ställe att gå ut på i kalix?) Väl där var det inte så mycket folk, men dom som var där var taggade. Vi hade jättekul och jag dansade faktiskt ovanligt mycket för att vara jag. Träffade Jens och Erik som jag saknar hur mycket som helst, har inte pratat ordentligt med dom sen jag slutade på silja. Det är ju världens goaste killar så jag får se till att ta tag i det där så man åtminstone tar en fika eller nån lunch då och då. Kom hem kring 3 och somnade frot med värkande fötter.

Det var gårdagen det. Nu ska jag och Sara dra till happis för att köpa nya skor åt mig. Ska visa en bild på mina gamla sen så kommer ni förstå varför ;) Blir nog en sväng förbi IKEA också när vi ändå är där.

Solen skiner och det är underbart att leva ibland.

Jag och fina, snälla Jenny

 

Vackra Amalia och jag posar som hotties :P

Läpparna blev rödare och rödare.

 

Haha det bjussar jag på. Så här kul har vi när vi umgås.


Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0