Ny design

Dagen har spenderats hos Linnea som har hjälpt mig att fixa designen på bloggen. Har vart sjukt less på den ett bra tag nu, så det var på tiden. Som tack för hjälpen bjöd jag henne på en fika på myggan.

Jag är mycket nöjd med designen som hon har tagit fram åt mig. Jag hade några få små idéer som hon fick fritt fram att utveckla och justera. Jag med mina 'hemsideovana' ögon tyckte så klart att allt var jättebra direkt hon testade något. Men så ändrade hon något pyttelitet här och kanske nån annan liten grej där, tills allt vart ännu bättre. Hon kan den tjejen. Förutom designen så har ju hon tagit 3 av bilderna i headern och bilden längst till höger, vad vore jag utan henne?


Vackra, snälla, roliga, underbara Linnea

Kommentarer
Postat av: Kristina

jag gillar't! :)

2010-02-20 @ 20:04:03
URL: http://litensparv.tumblr.com/

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0