Nattblogg

Åter igen en nattbloggning. Men jag har de senaste dagarna efter jobbet inte haft så mycket ork eller tid att blogga förrens sent på kvällen. Så det är som det är. 

Idag var sista dagen på min första vecka hos folktandvården. Än så änge så är jag inte avskräckt. Blir bara roligare och roligare och jag lär mig nya saker hela tiden. Snart är jag proffs ;) Tänkte köra en liten resume/utvärdering av veckan i ett eget inlägg imorgon.

Efter jobbet idag gick jag hem och somnade i soffan 1h, riktigt skönt. Sen gjorde jag maten, det blev grillat kött med ugnsgrönsaker (man får lyxa till det när det är helg vet ni). Var längesen vi åt riktigt kött här hemma, alldeles för sällan tycker jag. Men vi har beställt en halv hjort nu av en uppfödare som mamma känner. Så nästa fredag fyller vi frysen med massa godsaker. 

När middagen var käkad kom Linnea och Samuel förbi för fika, skitsnack och bildvisning. Killarna han även med en runda tv-spel, närmare bestämt Golden eye. Tydligen nått nostalgiskt spel. Nu har de just åkte hem så nu blir det till att hoppa i bingen.

Love! haha

Kommentarer

Säg vad du tycker här:

Du kallas?:
Remember me?

Mail: (syns inte)

Din blogg:

Låt höra!:

Trackback
RSS 2.0